Kancelaria PATRON przechodzi na tryb pracy zdalnej

W związku z zaistniałą sytuacją, dbając o zdrowie naszych pracowników jak i kontrahentów nasza Kancelaria przechodzi od dnia 17.03.2020 roku na tryb pracy zdalnej.

Co to oznacza?

  1. Większość kontaktów będzie odbywać się mailowo i telefonicznie. Jeżeli nie dotarły do nas jeszcze jakieś dokumenty, prosimy o ich przesłanie pocztą lub kurierem.
  2. Jeżeli jest możliwość dostarczenia osobistego to będzie taka możliwość bo biuro jest czynne i będzie oddelegowana osoba, która odbierze dokumenty, ale staramy się ograniczać kontakty bezpośrednie.
  3. W sytuacjach awaryjnych będziemy mogli podjechać do Państwa odebrać dokumenty osobiście.
  4. Gdyby się okazało, że pozostają u Państwa pojedyncze nie przekazane nam jeszcze dokumenty można zrobić skan i wysłać na maila, a w przypadku braku takiej możliwości proszę zrobić zdjęcie telefonem i wysłać oddzielne pliki bezpośrednio na adres mailowy Pań księgowych, które opiekują się firmami lub na ogólny adres biuro@biuropatron.pl.
  5. Składanie dokumentów do Urzędów, ZUS, GUS, PFRON, banków będzie przez nas wykonywane i składane do tych instytucji drogą elektroniczną.