przejście z innego biura

Zobacz co nas wyróżnia na tle konkurencji


małe biuro
-- /mc

Brak danych dotyczących cen.

  • Zwykle właściciel wspomagany niewykwalifikowanym personelem
  • Często brak odpowiedzialności, często
    działanie na zasadzie
    „jakoś się uda”
  • Przypadkowy personel



  • Problemy w razie choroby czy urlopu właściciela biura

  • W zależności od umowy, zwykle dodatkowa opłata
  • Brak takich możliwości

  • W zależności od umowy, zwykle dodatkowa opłata


  • Brak

  • Brak

  • Brak

własna księgowość
-- /mc

Brak danych dotyczących cen.

  • Księgowa plus zatrudniona kadra administracyjna
  • Odpowiedzialność z kodeksu pracy, praktycznie brak odpowiedzialności indywidualnej
  • Właściciel zdany na zatrudnioną osobę



  • Problemy w trakcie choroby, urlopu innych zdarzeń losowych, zdanie się na „kaprysy” pracownika
  • Zwykle dodatkowy personel do spraw ZUS i kadr
  • Uciążliwa kontrola w siedzibie firmy

  • Mniej wiarygodne, dodatkowe koszty



  • Brak

  • Brak lub dodatkowy etat

  • --

W jaki sposób mogę się przenieść z innego biura?

Nic prostszego! Doradcy z naszej firmy pomogą Ci we wszystkich formalnościach. Wystarczy kontakt z naszą firmą a nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i pomoże we wszystkich formalnościach. W zależności od obecnej formy prowadzenia księgowości, przygotujemy listę niezbędnych do przeniesienia dokumentów oraz umożliwimy import danych. Po przeniesieniu dokumentacji (czym zajmą się nasi specjaliści), otrzymują Państwo swojego opiekuna księgowo - podatkowego, wykwalifikowaną księgową. Teraz w jednym miejscu będzie prowadzona obsługa księgowa, kadrowa i wszelkie analizy do banków i GUS. Państwa opiekun jest do dyspozycji w każdej sprawie.